top of page

Karolina i Rafał - ślub w USC

Karolina i Rafał poprosili mnie o udokumentowanie Ich ślubu w USC. Uroczystość trudna do sfotografowania ze względu na skromność całej ceremonii zaślubin w Urzędzie Stanu Cywilnego ale jest łatwiej niż w kościele bo nie ma obawy naruszenia sakrum. Można sobie na więcej pozwolić , mało tego, trzeba robić szybko i dużo zdjęć, bo czasu jest mało. Lubię taki styl pracy z aparatem tylko muszę uważać , żeby nie wychodzić na pierwszy plan. Z moją posturą jest to raczej niemożliwe ale zawsze się staram oszczędzić, wątpliwej przyjemności, obserwowania fotografa w czasie pracy, na jakiejkolwiek uroczystości. Z Karoliną, Rafałem i Ich gośćmi pracowało mi się wyjątkowo przyjemnie, ze zdjęć jak zwykle nie jestem do końca zadowolony, ale to chyba dobrze. W momencie jak zaczną mi się podobać wszystkie moje zdjęcia, przestanę się rozwijać.

Za zgodą PM publikuję fragment fotorelacji jaką dla Nich wykonałem. Mimo swoich wad, zdjęcia z dnia ślubu Karoliny i Rafała trochę atmosfery pokazują i po latach będą miłą pamiątką dla Młodych i Ich bliskich.

Młodej parze jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia a zdjęcia postaram się zrobić lepsze na uroczystości w kościele.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się ze mną osobiście, telefonicznie czy e-milowo. Dane w zakładce "Kontakt"

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page