top of page

Dla Zuzi

Parę miesięcy temu odbył się koncert Krzysztofa Cugowskiego, połączony z aukcją różnych przedmiotów. Celem tej akcji była pomoc dla Zuzi chorującej na rozszczep kręgosłupa. Wystawiłem do wylicytowania usługę wykonania reportażu w czasie chrztu. Ku mojemu zadowoleniu, znaleźli się chętni aby za to zapłacić. W ostatnich dniach ubiegłego roku mogłem wywiązać się z tego zobowiązania. Za zgodą rodziców Ignasia zamieszczam kilka zdjęć, wykonanych w czasie Jego chrztu.

Historię Zuzi znam bardzo dobrze i nie miałem wątpliwości aby w jakiś sposób pomóc rodzicom Zuzi. Dziękuję dziadkom Ignasia za wzięcie udziału w licytacji a rodzicom za zgodę na opublikowanie zdjęć. Ja ze swojej strony starałem się wykonać zlecenie z należytą starannością i jak najlepiej. Mam nadzieję, że zdjęcia będą po latach miłą pamiątką.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page